برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم

شبکه بهداشت درمان آذر شهرAzar Shahr Health Care Network

فهرست اصلی
  روابط عمومی



مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آذرشهر و رسیدگی به شکایات                       

نام و نام خاندادگی:مقصود نصیری
سابقه کاری : از اول سال 1374
شماره تماس : 34223096
فاکس:34222006
تلفن دریافت شکایات : 34595441

azarshahrinfo


روابط عمومی در هر سازمانی، سامانه برقراری ارتباط مؤثر ، نزديك و سازنده مديريت آن سازمان با ديگر بخش ها اعم از بخش های درونی يا بخش های بيرونی محسوب می شود. با برقراری اين ارتباط به نحو شايسته امكان تطابق بروندادهای يك سازمان با نيازهای بيرونی فراهم می شود. فرآيندی كه علت وجودی پيدايش و استمرار حيات آن سازمان محسوب می شود. روابط عمومی درحقيقت، ابزار دوگانه ای است كه از يك سو باعث آگاهی مديران از محيط پيرامون آنها می شود و از سوی ديگر باعث انعكاس درست فعاليت آنان به جمعيت مخاطب می گردد. برقراری اين ارتباط دوطرفه در هر سطحی، مترادف سطح توفيق روابط عمومی است.به همين دليل توجه به چند نكته درخصوص فعاليت روابط یحائز اهميت است.
رويكرد روابط عمومی را بايد بخشی از فرآيند «مديريت» دانست و نه ابزاري برای اعمال مديريت. به عبارت ديگر روابط عمومی يك سامانة اجرايی در نظام مديريت محسوب نمیشود بلكه يك سامانة مشورتی در فرآيند تصميم سازی و سياست گذاری است. روابط عمومی جزئی از سيستم تطبيقی سازمان با محيط خود است. روابط عمومی به سازمان و مديريت آن كمك می كند تا با محيط خود به تعامل مناسب بپردازد. روابط عمومی يك منعكس كنندة محض نيست، بلكه يك عامل مشاركتی است در اصلاح آنچه كه در نهايت به جامعه منعكس می شود